21 Haziran 2012 Perşembe

KPSS Başvuru Tarihleri

KPSS Başvuru Tarihleri,KPSS Başvuru Tarihleri 2012,KPSS Başvuru Tarihi ne zaman,KPSS Başvuru,KPSS Başvuru yapmak istiyorum,KPSS Gereken evraklar,KPSS Başvuru Tarihi 2012 başvur,KPSS sınav yerleri,KPSS Başvur,KPSS Başvuru Tarihler
ÖSYM tarafından 2012 yılı içerisinde yapılacak olan sınavlara başvuru tarihleri belli oldu. Buna göre oratöğretim (lise) ve Önlisans kpss başvuruları 18 Haziran 2012 ile 4 Temmuz 2012 tarihleri arasında alınacak. Sınav İse 23 Eylül Pazar günü yapılacak.
2012-KPSS-2’ye Ortaöğretim(lise) ve Önlisans mezunları ile Ortaöğretimden ya da bir önlisans programından mezun olabilecek durumda olan adaylar gireceklerdir.
Sınava başvurma işlemleri, 18 Haziran – 4 Temmuz 2012 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvurular, başvuru merkezlerince yürütülecektir. Ortaöğretim Kurumu (Okulu) Müdürlükleri ve ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri KPSS’de başvuru merkezi olarak görev yapacaklardır.
Ortaöğretim (Lise) ve Önlisans Mezunu Adaylar İçin KPSS Başvuru Tarihleri Şöyle :
2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a başvurular ise 18.06.2012- 04.07.2012 tarihleri arasında alınırken sınav 23.09.2012 tarihinde gerçekleştirilecek.
2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans sınav ücreti ise 35 TL olacak
2012-KPSS ‘ye ortaöğretim ve ön lisans mezunları ile mezun olabilecek durumda olan adaylar girecekler.
Sınava başvurma işlemleri, 18 Haziran-4 Temmuz 2012 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvurular, başvuru merkezlerince yürütülecek. Ortaöğretim Kurumu (Okulu) Müdürlükleri ve ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri KPSS’de başvuru merkezi olarak görev yapacaklar.
Sınava katılmak isteyen adaylar, Kılavuz ile Aday Başvuru Formuna, başvurma süresi içinde ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden ulaşabiliyor. Sınava başvuru sürecinde başvuru kılavuz dağıtımı ve satışı yapılmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder